Új vezető kerestetik a Programmatic munkacsoport élére

Vándor Attila, a Programmatic munkacsoport eddigi vezetője munkahelyet és ezzel szakmai fókuszt vált. Attila munkájának most nem lesz része a programmatic terület, így június végével távozik a munkacsoport éléről, amely egyébként több izgalmas projekttel is jelentkezett az elmúlt időszakban. Miközben Attilának sok sikert kívánunk és megköszönjük az aktív részvételt, az IAB Hungary kiírja a Programmatic…

Magyar vonalvezető készült az IAB programmatic fee kalkulátorához

Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és kiadóknak egyaránt. A kalkulátorhoz kapcsolódó magyar nyelvű értelmezési segédletet adott ki az IAB Hungary programmatic munkacsoportja. A vonalvezetőt Semsei Balázs (Vodafone Magyarország) készítette. Alább közöljük!

Programmatic: “Szerencsére túlvagyunk a teenage sex-en”

Novemberben első alkalommal hirdetett tematikus képzést az IAB Hungary. A téma a programmatic volt, és a helyek villámgyorsan beteltek. Mint Bognár Verától, az Oktatás munkacsoport vezetőjétől megtudtuk: 2017 első negyedévében a mostani alkalom megismétlésével készülnek, emellett egy haladó kurzus is tervben van. Mielőtt azonban előreszaladnánk, Szabó Ákossal (Studio Binär), a nap házigazdájával beszélgettünk a képzés…

IAB programmatic felmérés – Töltsetek és nyerjetek!

Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet Programmatic Advertising kutatásában, és szánjatok 10 percet a felmérés kérdőívének kitöltésére. A kérdőív kitöltésével minden szakember, azaz Ti is hozzájárultok ahhoz, hogy az IAB Europe a lehető legrészletesebb európai programmatic körképet adhassa az iparág számára a készülő Road to Programmatic elemzésében.…