Egy éves az OverNight: helyzetkép és tapasztalatok

Egy évvel ezelőtt, 2018. március 1-jén egy újabb mérföldkövéhez érkezett meg a hazai digitális közönség- és forgalommérés. A napi szintű közönség-összetételi adatok szolgáltatásával immáron lehetővé vált, hogy ne csak havi, hanem heti, illetve napi szinten is követhetővé váljon, hogy a különféle digitális tartalmakat kik és milyen volumenben fogyasztják.

A Gemius végzi a digitális közönségmérést

A DKT Közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. Így 2018 januárjától a korábbi szolgáltatóval köt újabb szerződést a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT). A 2016 őszén kezdődött pályázati folyamatban a fő cél a minőségi adatszolgáltatás megtartása és az új technológiákra való nyitottság biztosítása volt.

Cross-device tracking – Örüljünk vagy aggódjunk?

“Ultrahangra vered magad senkit sem érdekel. Fogadd meg a tanácsomat, húzzál innen el!” Bëlga: Zsolti, a béka 2. A hirdetők, de a tartalomszolgáltatók számára is makacs kihívás annak megállapítása, hogy ki kivel azonos a sokszor öt-hat online eszközt (okostelefonokat, asztali számítógépeket és laptopokat, táblagépeket, okostelevíziókat, okosórákat és egyéb hordható eszközöket, RFID okoskártyákat) használó internetezők közül.…

Mérni, ami mérhető

Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet bocsátott ki, ami évekre meghatározhatja azt, hogy mit és hogyan fog mérni az európai digitális média- és hirdetési iparág. A Brand Advertising Committee munkacsoport célja, hogy biztosítsák azt a hiteles márkahirdetési környezetet, ami a konvergáló digitális és hagyományos médiakörnyezethez igazodik, és ezáltal elérjék,…