HOPPex Days of Programmatic – 2019. Június 4-5.

A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában – a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az eseménnyel (nem titkolt) cél a magyar programmatic szakemberek összehozása, hogy együtt tanuljanak, cseréljenk tapasztalatot és vitassák meg azokat a kérdéseket, amik a programmatic médiavásárlás szereplőit – a médiatulajdonosokat…

Konferenciaajánló: Evolution 2019

Február 15-ig lehet early bird kedvezménnyel jelentkezni a február 27-28-án megrendezésre kerülő Evolution konferenciára.  A rangos szakmai eseményre immár hetedik alkalommal kerül sor. A várhatóan mintegy 1200-1400 résztvevő elsősorban a kereskedelem, kommunikáció, marketing és a médiapiac területeiről érkezik, de sok más piaci szektor is képviselteti magát.  A rendezvényen az IAB elnökségének több tagja is előadást…

Konferenciás beszámolók sora indul

Pár hete kezdtük ajánlani a blogban a tavaszi hazai és nemzetközi digitális témájú eseményeket. Az első konferenciák már le is pörögtek, és hozzáférhetők tartalmas beszámolók a szófiai Webitről és a bécsi WAN-IFRA Digital Media Europe-ról is. A Kreatív virtuális hasábjain Szigeti Péter, illetve Román Balázs jelentkeztek a két helyszínről.

IAB Serbia – Digital Day 2016, május 25, Belgrád

Akit foglalkoztat, hogy mi zajlik a környező országok digitális média- és reklámpiacán, annak szívből ajánljuk szerb testvérszervezetünk, az IAB Serbia évente megrendezett szakmai napját, a Digital Day-t. Belgrád könnyen elérhető, a belépő jelképes, pláne a programhoz és a networking lehetőségekhez mérve, hiszen a szerb piac szakemberein kívül megfordul itt a közép-kelet-európai országok több tucat szereplője,…

Lisszabonba kéne menni – Interact 2016

Egy éve Berlinben gyűlt össze az IAB Europe élcsapata, idén, a jubileumi tizedik alkalommal, május 11-12-én Lisszabonban rendezi éves kongresszusát, az Interact 2016-ot a digitális reklámszakma csúcsszervezete. A helyszín ezúttal a Tajo folyó torkolati öblében épült fantasztikus, Dubajt idéző Myriad Center. A konferencián jelentik be az IAB Research Awards és a MIXX Awards Europe győzteseit, továbbá a…

Légyottok: digitálmédiás, -reklámos eseménynaptár

Csokorba gyűjtöttük az előttünk álló hónapok azon eseményeit, konferenciáit, amik a digitális média és marketing művelői és a terület iránt érdeklődők számára fontosnak ígérkeznek. Az IAB Hungary hazai és nemzetközi kapcsolatai révén sok eseményre a tagok számára kedvezményes részvételi lehetőséget tud biztosítani. A lehetőségekről Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője ad tájékoztatást.

ICEEfest utánlövés az alapító Dragos Stancával

Korábbi posztomban adtam már egy kis ízelítőt a június 11-12-én Bukarestben megrendezett, szerintem igen jól sikerült ICEEfest digitális média és reklámfesztiválról. A héten a szervezők elkezdték publikálni a rendezvény prezentációit az ICEEfest Academy oldalon. A publikált anyagok egy része csak a konferencia résztvevői, illetve más ICEEfest-regisztráltak által érhető el, de a prezentációk jelentős hányada minden külön faxni…

Bukarest, Bukarest, Te, csodás! (konferenciológiai látlelet Közép-Európából)

Last minute készültem Bukarestbe, a június 11-12-i ICEEfest konferenciára, de minden patent módon alakult, és jó szívvel mondhatom, hogy le a kalappal a román kollégák előtt. Olyan rendezvényt raktak össze, amit bátran bevállalhatna bármelyik régióbeli ország, sőt, több ilyen színvonalú szakmai program elkelne fatornyos Közép- és Kelet-Európánkban. Az IAB Facebook-oldalán menetközben igyekeztem feljegyezni pár impressziót, hogy ki…

Tessék menni világot látni! – Interact Berlin 2015

Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye az Interact vándorkonferencia, amit idén kilencedszer rendeznek meg, ezúttal – Párizs és Barcelona után – a német fővárosban. Három nap tömény szakmázás európai értelemben vett európai, sőt világszínvonalon. Ha csak egy külföldi szakmai konferenciára mész el idén, akkor ez legyen az! Ráadásul, ahogy arról már lehetett értesülni, az IAB most…