Infografika: a hazai programmatic piac Covid idején

A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. A hirdetők előnyben részesítik a hatékonyan mérhető és optimalizálható hirdetési lehetőségeket, illetve az olyan megbízható kiadói és sales house partnereket, mint a HOPPex és tagjai. (Az adatok forrása:…

A 2019-es dinamikus fejlődés után több mint 160 milliárdos visszaesést vár a Reklámszövetség 2020-ban – a megújult 2019-es reklámtorta és a 2020-as várakozások adatai

20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint. A médiatorta 2019-es 9,73%-os, a GDP-nél dinamikusabb növekedését az is befolyásolta, hogy a 2019. évi médiatortában szereplő adatok az egységesített módszertan miatt már az árubartert is…