A 2019-es dinamikus fejlődés után több mint 160 milliárdos visszaesést vár a Reklámszövetség 2020-ban – a megújult 2019-es reklámtorta és a 2020-as várakozások adatai

20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint. A médiatorta 2019-es 9,73%-os, a GDP-nél dinamikusabb növekedését az is befolyásolta, hogy a 2019. évi médiatortában szereplő adatok az egységesített módszertan miatt már az árubartert is…

HOPPex Days of Programmatic – 2019. Június 4-5.

A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában – a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az eseménnyel (nem titkolt) cél a magyar programmatic szakemberek összehozása, hogy együtt tanuljanak, cseréljenk tapasztalatot és vitassák meg azokat a kérdéseket, amik a programmatic médiavásárlás szereplőit – a médiatulajdonosokat…

IAB Europe: május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz

Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. A friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várják minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat.