Böngészés reklámok nélkül? – A Lost and Found munkacsoport bemutatkozik

A reklámblokkolás jelenleg az egyik legjelentősebb kihívás a digitális kommunikációs piac számára. A jelenség vizsgálatára, megértésére munkacsoport is alakult az IAB Hungary keretein belül, amelyet Ambruszter Géza vezet. A szakemberrel készült interjú jelent meg a Digitalhungary-n, a munkacsoport bemutatkozása pedig alább olvasható.

Új IAB munkacsoport-vezetők

  A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése alapján új vezetők kerültek az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a Natív, az Oktatási, a Policy, a Programmatic és a Viewability munkacsoportok élére. A vezetői megbízásokat Novák Péter, Nagy István, Földi Kata, Pusztay András, Bognár Vera, Balogh Virág, Vándor Attila és Bódi Tamás nyerték el. Az IAB Hungary Médiaszekciójának új vezetője június óta Óhidi Zsuzsanna. A Lost&Found…

Szuperhősképző vagy sztahanovisták egy gittegyletben?

Az IAB új pályázatokat írt ki 7 munkacsoport vezetői posztjára. Az IAB Hungary működését végigkíséri a különböző munkacsoportok tevékenysége. Munkájukat többnyire komoly teljesítmények, piacfejlesztő folyamatok, néha viszont a várakozástól elmaradó aktivitás és eredmények jellemezték az elmúlt években, tipikusan pár nagyon aktív taggal és passzív többséggel.  Ziegler Gábor, a CEMP SH vezetője, az IAB alelnöke osztja meg gondolatait…

Karrier az IAB Hungary-nél

IAB munkacsoport-vezetői pályázatok Az IAB Hungary megújítja a keretei között működő munkacsoportok tevékenységét. A változtatások célja, hogy a szakmai körök a tagság folyamatos informálásával, illetve a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. A reformfolyamat részeként az IAB Hungary pályázatot hirdet az Oktatási és a Natív (június 9-i határidővel), illetve a Mobil, a Kutatási és a Lost&Found a.k.a.…