Az összefogás és a közös felelősség felé mutatnak az online adatvédelmi trendek

IAB Cafét rendezett az IAB Hungary az IAB Hirdetői Klub tagjai számára, ezúttal online formában. A beszélgetőpartnerek – hirdetők, ügynökségek, médiatulajdonosok és jogászok – arra keresték a választ, hogyan alakul az adatvédelem helyzete a digitális hirdetési piacon, és mi ebben az egyes szereplők felelőssége, feladata. Az esemény az IAB Ad Verification Task Force szervezésében valósult…

Új szakszótár az IAB Hungary honlapján

A digitális kommunikációs iparág közel 400 szakkifejezésének definíciójával új online szótár jelent meg az IAB Hungary gondozásában. A szócikkek összeállításában több tagvállalat és munkacsoport is részt vett. A szotar.iab.hu címen elérhető gyűjtemény egyelőre béta verzióban működik, a készítők szívesen fogadják a felhasználók észrevételeit, javaslatait.