A BuzzFeed-ről mindenkinek megvan a véleménye, aki valamennyire járatos az online médiában. A közösségi hír- és szórakoztató tartalmat szolgáltató médiavállalat deklarált missziója, hogy a legkattintékonyabb és legmegosztottabb kontentet nyújtsa és hogy átírja az online hirdetés szabályait.
Jó eséllyel a BuzzFeed média- és reklámtörténelmet ír azzal a globális megállapodással, amit a világ legnagyobb médiaügynökségi hálózatával, a WPP-vel hoztak tető alá a minap. A szerződés egy évre szól, nem kizárólagos, de több szempontból is mérföldkő mind a médiacég, mind az ügynökségi csoport szempontjából. A legtöbben azt figyelik, hogy a közös munka a sokféleképpen értékelt natív hirdetési mozgalom felvirágzását vagy pofáraesését fogja-e eredményezni.
Jonah Peretti, a BuzzFeed alapítója és főnöke
Olvasd tovább a Digital Hungary-n!