Hol tartunk most? I.

Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót teremt ahhoz, hogy megnézzük, milyen ügyekben, szakmai területeken milyen előrelépés történt, hogyan látják ezt a most távozó területfelelősök (valamint a nem távozó alelnök), s mit adnak át az utódoknak. Sorozatunk első része következik.

“Beépített multiplex lesz a kis ezüstös fónodban, drága?”

“- Ubul, csezd meg, könyörgöm, az istenért – üvöltöttem térdre rogyva a képernyő előtt – hát mit kezdenél te a mobilra töltött filmeddel? Beépített multiplex lesz a kis ezüstös fónodban, drága? Nézed majd az Auchanban, bevásárlás közben, 50×50 pixel monokrómban a Bruce Willist? (Egy pixel az atlétatrikó, egy pixel a stukker.)” Uj Péter: A nagy…

Márkaépítés mobilon – IAB Europe Webinar-sorozat

Ajánlottunk már korábban is IAB Europe által szervezett online szemináriumot, akkor éppen viewability témában. Annak a fejtágítónak, illetve az Ad Effectiveness webinarnak a felvétele megtekinthető a következő linkeken: Ad Effectiveness / Viewable Impressions  Az április 1-jén rendezett An Introduction to Programmatic Trading webinar anyaga itt elérhető pdf-formátumban. Most egy újabbra hívjuk fel a figyelmeteket, amit május 5-én ‘Márkaépítés mobilon’ címmel…