Ez foglalkoztatja az IAB munkacsoportjait
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken, és ezek fényében mi várható 2020-ban.
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken, és ezek fényében mi várható 2020-ban.
Az IAB Médiaszekciója új vezetőt választott, miután Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard ügyvezetői posztja miatti elfoglaltságokra hivatkozva lemondott.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót teremt ahhoz, hogy megnézzük, milyen ügyekben, szakmai területeken milyen előrelépés történt, hogyan látják ezt a most távozó területfelelősök (valamint a nem távozó alelnök), s mit adnak át az utódoknak. Sorozatunk első része következik.
A harmadik negyedévben is jelentős, 14,8%-os bővülést mutat a hazai digitális reklámpiaci index, a NORI, tette közzé az IAB Hungary Médiaszekciója tagjainak bevételi önbevallásai alapján, melyet a PwC összesített.