WFA: a digitális költés kétötöde programmatic

A hirdetőket tömörítő globális szervezet, a WFA (Hirdetők Világszövetsége) szerint a 2016-os 16% után idén már 41%-ot tesz ki a programmatic a nagy márkák digitálismédia-befektetésein belül. Miközben már a világátlag viszonylag magas, látszanak regionális különbségek: az Egyesült Államokban 50%, Európában 31%, az Ázsia-Csendes-óceáni térségben 20% a programmatic részaránya.

Az európai márkák járnak legelőrébb programmatic in-housingban

Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a jelentésbe, amely a programmatic szegmenst elsősorban abból a szempontból vizsgálta, hogy az milyen szerepet játszik a digitális média egészében, milyen fejlődési utat jár be az egyre szigorúbb szabályozási környezetben, valamint a márkák hogyan menedzselik e…

Légyottok: digitálmédiás, -reklámos eseménynaptár

Csokorba gyűjtöttük az előttünk álló hónapok azon eseményeit, konferenciáit, amik a digitális média és marketing művelői és a terület iránt érdeklődők számára fontosnak ígérkeznek. Az IAB Hungary hazai és nemzetközi kapcsolatai révén sok eseményre a tagok számára kedvezményes részvételi lehetőséget tud biztosítani. A lehetőségekről Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője ad tájékoztatást.