Skip to content
IAB Hungary Blog
Az IAB Hungary szakmai hírfolyama
IAB Hungary Blog
  • Blog címlap
  • Magyar IAB
    • Szervezeti hírek
    • Munkacsoport hírek
    • Tagi hírek
  • Nemzetközi IAB
  • Piaci környezet
    • Események
    • Reklámköltés
    • Szabályozás
    • Trendek
  • Szakterületek
    • Analitika
    • Hirdetés
    • Programmatic
    • Videó
  • Tovább az IAB honlapra
  • Blog címlap
  • Magyar IAB
    • Szervezeti hírek
    • Munkacsoport hírek
    • Tagi hírek
  • Nemzetközi IAB
  • Piaci környezet
    • Események
    • Reklámköltés
    • Szabályozás
    • Trendek
  • Szakterületek
    • Analitika
    • Hirdetés
    • Programmatic
    • Videó
  • Tovább az IAB honlapra

Címke: koronavírus

You are here:
  1. Kezdőlap
  2. "koronavírus" címkével jelölt tartalmak

IAB 2020: az évet a koronavírus uralta, de a piac nem állt meg

Magyar IAB, Nemzetközi IABSzerző: Török Diána2021. január 19.1 Comment

2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük, mi történt körülöttünk ebben a rendhagyó évben. (A 2019-es visszatekintésünk itt olvasható.)

Webinar: online lehetőségek válság idején

Nemzetközi IABSzerző: IAB Hungary2020. szeptember 30.

Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben?

16 százalékkal nőtt az amerikai digitális piac 2019-ben

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. június 08.

Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását is vizsgálta.

A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz

Események, Magyar IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. június 04.1 Comment

150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.

Hogyan reagálnak a hirdetők a járványra?

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. május 28.

Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt.

Koronavírus

Felgyorsítja a változásokat a koronavírus

Nemzetközi IAB, Piaci környezetSzerző: Török Diána2020. május 26.

A USC Center for the Digital Future és az IAB jelentkezett izgalmas kutatással az Egyesült Államokban. Azt vizsgálták, hogyan alakítja át a fogyasztók életét és szokásait a koronavírus.

Koronavírus

IAB Europe: ne büntessék a minőségi tartalmat

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. április 24.

Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja fel a figyelmet, a márkák felé pedig néhány megfontolandó gondolatot fogalmaz meg.

Daniel Knapp

Megerősödve jöhetnek ki a radikálisan digitalizáló cégek a válságból

Nemzetközi IAB, Piaci környezetSzerző: Török Diána2020. április 22.

Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője osztotta meg gondolatait a koronavírus helyzet kapcsán.

Így reagálnak az amerikai hirdetők és ügynökségek a koronavírusra

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. április 02.

Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen gondolják azt, hogy a helyzet keményebb, mint 2008-2009-ben volt. Előtérbe kerülhetnek a fejlett célzási megoldások.

Go to Top