Kidfluencer workshop: az első hype-on túl, izgalmas jövő előtt
Június 18-án Kidfluencer kampányok a gyakorlatban címmel szervezett online workshopot az IAB Hungary Influencer munkacsoportja. Alább olvasható részletes összefoglalónk.
Június 18-án Kidfluencer kampányok a gyakorlatban címmel szervezett online workshopot az IAB Hungary Influencer munkacsoportja. Alább olvasható részletes összefoglalónk.
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken, és ezek fényében mi várható 2020-ban.
Mindkét kiadvány letölthető a Dokumentumtárunkból.
Somogyi Fanni mesterszakos kategóriában nyerte meg az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről versenyét.
Első alkalommal hirdette meg versenyét a legjobb digitális témájú szakdolgozatok számára az IAB Hungary. Az alapszakos kategória nyertesével, Szaller Dáviddal beszélgettünk.
Az IAB Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről versenyének különdíjasával, Buzás Jankával beszélgettünk.
Az influencer marketing napjaink egyik legtöbbet említett marketing eszköze. Ennek ellenére előadásokban, találkozókon, szakmai anyagokban gyakran tapasztaljuk, hogy időnként mást és mást értünk egyes fogalmak alatt, ami persze a piac adott fejlődési szakaszában nem meglepő.
2019. június 6-án „Vége a türelmi időnek!” címmel tartott szakmai délelőttöt az influencer marketingről, illetve az azzal kapcsolatos jogi kihívásokról és problémákról két IAB Hungary tagvállalat.
Több mint nyolcvan kérdőív kitöltő és egy jól sikerült szakmai beszélgetés után összeállt az IAB Hungary első összefoglalója az 1/1 projekt keretében.
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen nem, értékes gondolatok azonban annál inkább születtek.
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni.
Az eseménnyel zárjuk az 1/1 projekt első fogalom-meghatározó kísérletét.
Elsőként az influencer fogalmát jártuk körbe. Nagy örömünkre sokan beszálltatok a közös munkába.
Az influencer marketing körül rengeteg a kérdés merült fel mostanában, ezért is az influencer fogalma az első, amelyet az 1/1 projekt keretében körbejárunk, igyekszünk együtt meghatározni. Ezúttal Varga-Szilágyi Zsolt, az influencer marketinggel foglalkozó Post for Rent operatív igazgatója írt vendégposztot blogunkra.
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az “influencer”. Ezzel kapcsolatban Bánki Attila, a Vermis ügyvezető igazgatója osztja meg a gondolatait.
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az “influencer”. Ehhez kapcsolódóan Tőrös Balázs ébresztő hangvételű írását ajánljuk.
Minden hónapban egy fogalom tartalmát keressük közösen. Olvasd el Sólyom Balázs elnökségi tagunk beharangozóját, és vegyél részt te is a közös gondolkodásban!
Az influencer marketing az egyik legizgalmasabb új terület a digitális piacon, ám eközben az egyik leghomályosabb is, ami a szabályozási kérdéseket illeti. A GVH most útmutatót adott ki, részben a Kasza Tibor-ügyhöz kapcsolódóan.