In-Gaming: friss IAB Europe kiadvány és webinárium

Megosztás

IAB Europe’s Guide to In-Gaming címmel új dokumentum jelent meg, amelyet egy webinárium keretében is részletesen bemutatnak a szerzők.

Hogyan hirdessünk játékokon belül? Az IAB Europe körképe azért készült, hogy megismertesse a potenciális hirdetőkkel a formátumokat, a vásárlás és mérés módját, a fontos döntési pontokat és a legjobb gyakorlatokat.

A játékok világa az elmúlt évek során egy szűk kör hobbijából felbecsülhetetlen értékű felületté vált, elsősorban a konzol- és mobil innovációknak köszönhetően, de minderre még a világjárvány is ráerősített. A játék összehozza az embereket, és új lehetőségeket kínál a márkáknak az elkötelezett közönség elérésére. Éppen azért az In-Gaming még soha nem volt ennyire aktuális.

Az útmutató, amelyet az IAB Europe Channels and Formats Taskforce szakértői írtak, kiváló forrást jelent azok számára, akik most ismerkednek ezzel a területtel. A dokumentum elkészítésében többek között az Anzu, GroupM, IAB France, Index Exchange, Oracle Advertising, SmartClip, Triton Digital, Xaxis és a Yahoo szakemberei vettek részt.

A publikált dokumentum alapján november 25-én 12:00 órakor egy webináriumra is sor kerül, ahol a terület szakemberei mutatják be a játékokban rejlő kulcsfontosságú lehetőségeket, kihívásokat és innovációkat. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.