Skip to content
IAB Hungary Blog
Az IAB Hungary szakmai hírfolyama
IAB Hungary Blog
  • Blog címlap
  • Magyar IAB
    • Szervezeti hírek
    • Munkacsoport hírek
    • Tagi hírek
  • Nemzetközi IAB
  • Piaci környezet
    • Események
    • Reklámköltés
    • Szabályozás
    • Trendek
  • Szakterületek
    • Analitika
    • Hirdetés
    • Programmatic
    • Videó
  • Tovább az IAB honlapra
  • Blog címlap
  • Magyar IAB
    • Szervezeti hírek
    • Munkacsoport hírek
    • Tagi hírek
  • Nemzetközi IAB
  • Piaci környezet
    • Események
    • Reklámköltés
    • Szabályozás
    • Trendek
  • Szakterületek
    • Analitika
    • Hirdetés
    • Programmatic
    • Videó
  • Tovább az IAB honlapra

Címke: IAB UK

You are here:
  1. Kezdőlap
  2. "IAB UK" címkével jelölt tartalmak

Hat trend 2021-re

Nemzetközi IAB, TrendekSzerző: Török Diána2021. február 09.

Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO.

Nem nőtt döntően a reklámblokkolás szintje a brit piacon

Hirdetésblokkolás, Nemzetközi IABSzerző: Török Diána2020. április 27.

Az IAB UK megbízásából a YouGov végezte a kutatást, amely alapján 2016 óta nem nőtt döntően a reklámblokkolót használók aránya.

Koronavírus

IAB Europe: ne büntessék a minőségi tartalmat

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2020. április 24.

Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja fel a figyelmet, a márkák felé pedig néhány megfontolandó gondolatot fogalmaz meg.

Digital Skills Gap

A legfejlettebb reklámpiacokon is kritikus téma a digitális képességek hiánya

OktatásSzerző: Török Diána2020. március 30.

Az IAB UK a Middlesex University-vel közösen vizsgálta, milyen hiányok, lemaradások tapasztalhatók a digitális képességek terén a világ egyik legnagyobb, legfejlettebb reklámpiacán.

Videó

Mit jelent az 5G a hirdetési piac számára?

Nemzetközi IAB, VideóSzerző: Török Diána2019. november 19.

Az IAB UK videós munkacsoportjának tagjai azt járták körbe, hogy mit jelent a – limitáltan, de már itthon is elérhető – 5. generációs mobilhálózat a videohirdetés szegmens számára.

Így bővült az amerikai és a brit digitális reklámpiac

Nemzetközi IAB, ReklámköltésSzerző: Török Diána2019. november 15.

Az amerikaiak örülnek a bővülésnek, de a lassulás jeleire figyelmeztetnek, a britek pedig díjazzák, hogy a Brexit ellenére megmaradt a hirdetői bizalom.

Nagy bővülés előtt a podcast piac

Reklámköltés, TrendekSzerző: Török Diána2019. október 30.

Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac felfutását vetítik előre.

Go to Top