Hat trend 2021-re
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO.
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO.
Az IAB UK megbízásából a YouGov végezte a kutatást, amely alapján 2016 óta nem nőtt döntően a reklámblokkolót használók aránya.
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja fel a figyelmet, a márkák felé pedig néhány megfontolandó gondolatot fogalmaz meg.
Az IAB UK a Middlesex University-vel közösen vizsgálta, milyen hiányok, lemaradások tapasztalhatók a digitális képességek terén a világ egyik legnagyobb, legfejlettebb reklámpiacán.
Az IAB UK videós munkacsoportjának tagjai azt járták körbe, hogy mit jelent a – limitáltan, de már itthon is elérhető – 5. generációs mobilhálózat a videohirdetés szegmens számára.
Az amerikaiak örülnek a bővülésnek, de a lassulás jeleire figyelmeztetnek, a britek pedig díjazzák, hogy a Brexit ellenére megmaradt a hirdetői bizalom.
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac felfutását vetítik előre.