“Blokkolnám, nemhogy elvenném, hanem blokkolnám!”

“A reklámblokkolók akadályozzák a website-okat abban, hogy minden olyan pixelt megjelenítsenek, ami a site részét képezi. Kell, hogy legyen valami törvény, ami tiltja ezt.” David Moore, WPP Digital President, IAB Tech Lab Chairman of the Board Amikor ez a béna idézet megütötte a szememet az AdAge reklámblokkolással foglalkozó cikkében, akkor cseppet elkedvetlenedtem az iparág jövőjét illetően. Meglepne,…

A Flash-agónia végjátéka, jön a HTML5-korszak

A Flash-technológia agóniája, amiről Szutor Ferenc kollégánk merengett nemrégiben Flash/HTML5-ügyileg, felgyorsulni látszik. Augusztus 17-én az IAB Technology Laboratory kiadta az “IAB Display Creative Guidelines”, azaz a szervezet hivatalos display hirdetési útmutatójának új tervezetét nyilvános kommentelésre. A korábbi IAB-s szamárvezetőt teljesen átdolgozták, és a lényege a HTML5 szentesítése az IAB-s hirdetési szabványokban desktopon és mobilon egyaránt. Az “IAB Display Creative Guidelines”…

Arccal a tartalom felé!!! (Vagy mégsem?)

Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe  láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a jövő héten kikérdezem! Tartalom, tartalom, tartalom Az elmúlt héten felzaklatott egy szolgálati közlemény, amit Rothenberg IAB admirális-generális adott közre a parancsnoki hídról. A szemfüles Médiapiac hívta fel a figyelmet a tézisekre “A technológia helyett figyeljünk a tartalomra” címmel.…