Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy minél tisztább, pontosabb képet kapjunk a programmatic szektorról, minden érintett szakember segítségére szükség van értékesítői és vásárlói oldalon egyaránt. Ezért az IAB Europe idén is arra kér minden piaci szereplőt a hirdetőktől kezdve az ügynökségeken át a hirdetéstechnológiákat szolgáltatókig, hogy töltse ki a legújabb, a teljes európai programmatic piacot feltérképező riportjának alapjául szolgáló kérdőívet.
A mindössze 10 perc alatt kitölthető kérdőív beküldésének határideje augusztus 18., péntek. Az IAB Europe bizalmasan kezeli a beérkező válaszokat, és minden válaszadónak elküldi a 2023-as riport egy példányát. A felmérés eredményeit a szeptemberi DMEXCO 2023 rendezvényen mutatják be szakmai közönség előtt.
Segítsetek feltárni, hogyan változnak az automatizált hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök, stratégiák és összességében a programmatic elfogadottsága, ezért mi is arra kérünk titeket, töltsétek ki a felmérést.
A korábbi, az európai programmatic piac 2022-es felméréséről készült összefoglalónkat itt olvashatjátok, a felmérés adatait pedig a Dokumentumtárunkba feltöltött kiadványban böngészhetitek.
Illusztráció: Campaign Creators / Unsplash
Kapcsolódó:
- Megjelent a 2022-es AdEx jelentés az európai piacról
- Frissítette programmatic CTV útmutatóját az IAB Europe
- Így alakult a hazai programmatic piac 2022-ben
- Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
- AdDIG: A programmaticra specializáltuk magunkat, ebben vagyunk a legjobbak