Felmérés az európai programmaticról: töltsd ki te is a kérdőívet!

Megosztás

Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy minél tisztább, pontosabb képet kapjunk a programmatic szektorról, minden érintett szakember segítségére szükség van értékesítői és vásárlói oldalon egyaránt. Ezért az IAB Europe idén is arra kér minden piaci szereplőt a hirdetőktől kezdve az ügynökségeken át a hirdetéstechnológiákat szolgáltatókig, hogy töltse ki a legújabb, a teljes európai programmatic piacot feltérképező riportjának alapjául szolgáló kérdőívet.

A mindössze 10 perc alatt kitölthető kérdőív beküldésének határideje augusztus 18., péntek. Az IAB Europe bizalmasan kezeli a beérkező válaszokat, és minden válaszadónak elküldi a 2023-as riport egy példányát. A felmérés eredményeit a szeptemberi DMEXCO 2023 rendezvényen mutatják be szakmai közönség előtt.

Segítsetek feltárni, hogyan változnak az automatizált hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök, stratégiák és összességében a programmatic elfogadottsága, ezért mi is arra kérünk titeket, töltsétek ki a felmérést.

A korábbi, az európai programmatic piac 2022-es felméréséről készült összefoglalónkat itt olvashatjátok, a felmérés adatait pedig a Dokumentumtárunkba feltöltött kiadványban böngészhetitek.

Illusztráció: Campaign Creators / Unsplash

Kapcsolódó: