Crossmedia definíció az IAB-tól
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot.
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot.
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg számunkra.
1/1 projektünk keretében gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Ezúttal a crossmedia kampány fogalmán igyekszünk fogást találni. Ehhez kapcsolódóan Verba Tamás (OmnicomMediaGroup, Head of BI and Data) osztja meg a gondolatait.
Első alkalommal az “influencer” fogalmát jártuk körbe, és több mint nyolcvanan töltötték ki a kérdőívet, majd a közönség aktív részvétele mellett rendeztük IAB Cafét e témában. Most újabb fogalommal folytatjuk: középpontban a crossmedia kampányok.