Analitika Munkacsoport

Megalakulás: 2019. június

A csoport három legfőbb feladata:

  • Piaci edukáció – miért, mire és mikor hasznos az analitika?
  • Szakmai fórum, tapasztalatcsere
  • Utánpótlásképzés alapozása

Az edukációról
Az analitika sok esetben nem önálló szakterületként jelenik meg a magyar piacon, hanem hozzácsapva más – szintén fontos – szakághoz (mint pl. SEM, PPC, fejlesztés), ezért aztán kevéssé tud érvényesülni, pedig számos üzleti probléma megértésének az alapja, kiindulópontja. Az analitika több mint a Google Analytics vagy webshop forgalmi riportok összessége; bár természetesen ezek is fontos elemei az eszköztárnak. Azonban ennél sokkal többet jelent: olyan gondolkodásmódot, amelyet számos eszköz, módszer tud támogatni.

A szakmai fórumról
A csoport egy olyan platform szeretne lenni, ahol az analitikával foglalkozó szakértők megismerhetik egymást, beszélgethetnek a munkájuk kereteiről, és tapasztalatot cserélhetnek az alkalmazott eszközökről.

Események:

Interjúk, kiadványok, cikkek: 

Munkacsoport vezetője: Deli Norbert (HD marketing)

Deli Norbert 2007 óta foglalkozik online marketinggel, azon belül is a performance eszközök menedzselésével.
Az elmúlt évek alatt több mint 4 milliárd forint elköltésében segédkezett, amelyet kis- és középvállalkozások illetve márkák hirdetésére használtak fel – a Google Ads és a Facebook rendszereinek minden létező lehetőségét ismeri.

Tizenkét éve saját cégében, a HD marketing digitális ügynökségben, mára közel húsz főre bővült csapatával együtt keresi folyamatosan az új lehetőségeket. Az IAB Analitika Munkacsoportot 2021 februárja óta vezeti, a munkacsoport terveiről, céljairól és lehetőségeiről ebben az interjúban beszélt.

 

A csoport tagjai:

  • Buják Zita (MITO)
  • Butta Szilárd (Vodafone)
  • Deli Norbert (HD Marketing)
  • Einger Gergő (MITO)
  • Hada Gergely (Wavemaker)
  • Harcsár Ádám (OTP Bank)
  • Harsányi Miklós (Café Communications)
  • Hirth Levente (Y-shift Kft.)
  • Horváth Viktória (Publicis Group Hungary)
  • Kiss Péter (Y-shift Kft.)
  • Lendvai Klaudia (New Land Media)
  • Mérő Ádám (Coca-Cola, a munkacsoport elnökségi mentora)
  • Papp Gergely (Café Communications)
  • Pásztor Petra (Dentsu)
  • Püspök Ruben (Mediator)
  • Regula András (OTP Bank)
  • Tóth Nóra (Intren)

Szívesen csatlakoznál a munkacsoporthoz? Esetleg egy újat indítanál? Írj egy mailt a [email protected] címre!
További munkacsoportjaink listáját ide kattintva éred el.