AdExpect-kutatás a digitális reklámpiac várakozásairól: töltsd ki te is!

Megosztás

Az IAB nyolcadik alkalommal végez előzetes várakozásokat felmérő kutatást tagjai és partnerei körében a digitális reklámpiac alakulásáról és legfontosabb változásairól. A digitális reklámköltés várható alakulása mellett idén is igyekszünk kideríteni, hogy mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, mely új jelenségek hatása a legmarkánsabb, és milyenek a költési várakozások a különböző platformokon.

AdExpect felmérésünket most először egy polikrízis kutatással is kiegészítettük: korábban ilyen módon nem kutatott jelenségek várható reklámpiaci hatásaira kérdezünk a recessziótól kezdve az orosz-ukrán háborún és a klímaválságon át a társadalmi megosztottságig.

Kérjük segítsd az IAB és saját későbbi munkádat is azzal, hogy a kérdőívet kitöltve megosztod a várakozásaidat. Minél több szakértői becsléshez jutunk, annál tisztább képet tudunk rajzolni közösen a 2023-as digitális reklámpiacról!

A kitöltés kevesebb mint 10 percet vesz igénybe.
Határidő: 2023. március 5., vasárnap éjfél

A kérdőív anonim. Kérjük, csak egyszer töltsd ki, és másnak ne küldd tovább; de tehetsz javaslatot kitöltő személyekre az IAB irodának az [email protected] mailcímen! Ha nem kaptad volna meg a kérdőívet, kérjük jelezd ezt is az [email protected] mailcímen vagy egy hozzászólásban a LinkedIn-posztunk alatt.

Az eredményeket összegző AdExpect 2023 és a tavalyi digitális reklámköltések alakulását, főbb trendjeit áttekintő Adex 2022 riportunkat március 23-án, csütörtökön délután három órától egy online IAB Café keretében mutatjuk be.

A korábbi évek elemzéseiről az iab.hu zárt, a tagság által elérhető felületén olvashatsz. A 2022-es AdExpect kutatásról szóló összefoglalónkat itt találod.

Illusztráció: 3D Animation Production Company / Pixabay