A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
Az IAB Europe az ezúttal online megvalósult Interact konferencia keretében mutatta be a 2019-es európai digitális reklámköltési adatokat, valamint az idei évre vonatkozó várakozásokat.
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot fordítottak reklámozásra a digitális térben, ami 16%-os növekedés az előző évhez képest.
2019. június 17-én délután a Premier Kultcaféba várja az IAB Hungary az érdeklődő tagokat közös szakmázásra, beszélgetésre. A téma a digitális reklámköltés helyzete, a magyar adatok és a nemzetközi trendek bemutatása. Az esemény felvezetéseként olvassátok Novák Péter írását.
Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9%-os növekedést jelent.
Az IAB Hungary február 27-én, az Evolution 2019 konferencia keretében számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól és bemutatta Adexpect 2019 kutatását, amely a digitális reklámpiac várható fejlődését becsüli meg.
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac nyolcadik éve folyamatosan kétszámjegyű növekedést ér el, és 2017-ben már 48 milliárd eurót tett ki.
Az IAB Hungary által közölt sarokszámok eddig is ismertek voltak, most néhány további részlettel szolgálunk.
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés, ami az előző évhez képest 13,2 százalékos növekedést jelent. A legfontosabb hajtóerő a social, a mobil és a videó voltak.
Az IAB Hungary az Evolution konferencián jelentette be, hogyan alakult 2017-ben a digitális reklámköltés. Emellett idén is elkészült a piaci várakozásokat bemutató Adexpect kutatás.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót teremt ahhoz, hogy megnézzük, milyen ügyekben, szakmai területeken milyen előrelépés történt, hogyan látják ezt a most távozó területfelelősök (valamint a nem távozó alelnök), s mit adnak át az utódoknak. Sorozatunk harmadik része következik. (Az előző…
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és 41,8 milliárd eurós digitális költés jellemezték tavaly Európát.
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei piaci várakozásokat feltáró AdExpect-kutatás eredményeit is bemutattuk.
2015 mérföldkő volt a magyarországi internetes média és reklám történetében. Elérkezett az, amire már a 2014-es reklámköltési adatok ismertetésekor is sokan számítottak: minden más médiatípust, köztük a televíziót is megelőzve, az online hirdetési szektor hasította ki a legnagyobb szeletet a magyar reklámtortából. 14%-os év/év növekedéssel a magyarországi digitális reklámköltés először haladta meg az 50 milliárdos szintet, amin…