A digitális videóhirdetésekről beszélgetünk
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát.
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát.
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében.
Lezárult 1/1 projektünk keretében a digitális videó fogalom felmérése, de a végleges fogalommagyarázat még nem készült el. Ennek az okait olvashatjátok lentebb.
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time vezetője osztja meg gondolatait a téma kapcsán.
Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét, és most a digitális videó témaköréhez várjuk a szakértők válaszait.
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot.
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg számunkra.
Több mint nyolcvan kérdőív kitöltő és egy jól sikerült szakmai beszélgetés után összeállt az IAB Hungary első összefoglalója az 1/1 projekt keretében.
1/1 projektünk keretében gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Ezúttal a crossmedia kampány fogalmán igyekszünk fogást találni. Ehhez kapcsolódóan Verba Tamás (OmnicomMediaGroup, Head of BI and Data) osztja meg a gondolatait.
Az IAB 1/1 projektjének keretein belül szöveges válaszokat, definíciós javaslatokat elemzünk és összegzünk, ami nem lenne könnyű feladat segítség nélkül. Ezt a segítséget Zurvey-nek hívják, mely a Neticle visszajelzés-elemző eszköze. Most betekintést nyerhettek a kulisszák mögé, azaz a Zurvey működésébe.
Első alkalommal az “influencer” fogalmát jártuk körbe, és több mint nyolcvanan töltötték ki a kérdőívet, majd a közönség aktív részvétele mellett rendeztük IAB Cafét e témában. Most újabb fogalommal folytatjuk: középpontban a crossmedia kampányok.
1/1 projektünk keretében elsőként az influencer fogalmát, szerepét igyekeztünk tisztázni. A záróbeszélgetésnek helyt adó IAB Cafén teljesen egységes meghatározás természetesen nem, értékes gondolatok azonban annál inkább születtek.
November 12-én az influencer témával fogunk foglalkozni.
Az eseménnyel zárjuk az 1/1 projekt első fogalom-meghatározó kísérletét.
Elsőként az influencer fogalmát jártuk körbe. Nagy örömünkre sokan beszálltatok a közös munkába.
Az influencer marketing körül rengeteg a kérdés merült fel mostanában, ezért is az influencer fogalma az első, amelyet az 1/1 projekt keretében körbejárunk, igyekszünk együtt meghatározni. Ezúttal Varga-Szilágyi Zsolt, az influencer marketinggel foglalkozó Post for Rent operatív igazgatója írt vendégposztot blogunkra.
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az “influencer”. Ezzel kapcsolatban Bánki Attila, a Vermis ügyvezető igazgatója osztja meg a gondolatait.
Frissen indult 1/1 projektünkben gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Az első ilyen szó az “influencer”. Ehhez kapcsolódóan Tőrös Balázs ébresztő hangvételű írását ajánljuk.
Minden hónapban egy fogalom tartalmát keressük közösen. Olvasd el Sólyom Balázs elnökségi tagunk beharangozóját, és vegyél részt te is a közös gondolkodásban!