Az IAB Hungary Adat munkacsoportjának vezetőjét, Szutor Ferencet arról kérdeztük, milyen témákkal készülnek a közelgő, szeptember 15-i nyílt napunkra.
Volt a nagy GDPR para, utána jött a nagy Cookie para, most pedig egy kis vihar előtti csend van. Nem esik szó mostanában az AdBlock-ról, ami az adatgyűjtést is ellehetetleníti és terjedése nem állt meg. A tartalomszolgáltatók 1st party adatainak monetizálása egyre inkább “házon belülre” kerül, Private DMP-k alkalmazásával, míg a fizetős tartalomszolgáltatói modell az egész hirdetési iparágnak ad egy csavart. Az adatok felhasználási módját épp ezért a hirdetések célzásán túl az olvasói igények mind jobb kielégítésének szolgálatába állítják.
De hogyan látják a fent folyamatokat az ügynökségek? Mennyire egységes a 1st party adat alapú célzások köre a tartalomszolgáltatóknál?
Jogi szempontból teljes biztonságban vagyunk már, ha van egy CMP-nk az oldalon?
A szolgáltatók felkészültek a hangsúlyok áthelyezésére?
A programmatic csatornák erősödését vagy épp gyengülését hozzák az új irányok?
Ilyesmiről beszélgethetnénk és persze minden másról is. Gyertek!
Rendezvény: Back To Work – IAB Café LIVE!
Időpont: 2021. szeptember 15. 17:00-23:00
Helyszín: Budapest Garden (III. Árpád fejedelem útja. 125.)
Támogatók:
Az esemény díjmentes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálj már most!
A rendezvényen hét másik munkacsoport is munkájába is betekinthetsz. További információkért kattints ide!