Kékesi Zsuzsa lett a RAS digitális stratégiai igazgatója

Megosztás

A szakember a HVG Online-tól igazolt át a Ringier Axel Springer Magyarországhoz. Új pozíciója mellett továbbra is ellátja az IAB Hungary Médiaszekciójának elnöki teendőit.

Kékesi Zsuzsa vezetésével a meglévő online szakmai csapatra épülő új digitális üzletág jön létre a RAS-nál, amely a kiadóra jellemző mátrix működési struktúrának megfelelően kölcsönösen együttműködik majd a magazin-, és a napilap üzletággal.

Kékesi Zsuzsa marketing szakon szerzett közgazdász diplomát, és 2000 óta foglalkozik digitális termékek fejlesztésével, kezdetben projektmenedzserként, majd vezetőként. 2006 óta volt tagja a HVG Online üzletfejlesztési területének, az utóbbi közel tíz évben pedig online divízióvezetői pozícióban dolgozott a kiadónál. A HVG Online számos technológiai és üzleti újítása kötődik a nevéhez, például aktív részese volt az előfizetéses modellben működő Adózóna, valamint a hvg360 létrehozásának.

Egyaránt fontos számára a technológia és a digitális termékek innovációja, a siker kulcsát e két terület hatékony együttműködésében látja.

2019 februárja óta az IAB Hungary Médiaszekciójának elnöke, az ezzel járó feladatokat a továbbiakban is ellátja.