- Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
- Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
- Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
- Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az... Olvass tovább
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és... Olvass tovább
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél... Olvass tovább
"Amikor egy interjúalany a kisállatáról kezdett el beszélni, gyakran rengeteg emlék, mély érzelmek is előkerültek, amelyek nagyon sokat hozzáadtak a... Olvass tovább
"Kíváncsi voltam a gyakorló szakemberek véleményére a dolgozatomat illetően, hiszen egyetemi keretek között viszonylag kevés piaci visszajelzést kapunk. Másrészt a... Olvass tovább
Március 22-én, péntek délelőtt adtuk át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatunk nyerteseinek járó díjakat az Atmedia... Olvass tovább
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, az alábbiakban a fontosabb adatok közül emeltünk ki... Olvass tovább
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi... Olvass tovább
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben... Olvass tovább
A HOPPex idén is elkészítette összegzését a hazai programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a legnagyobb hirdetőnek továbbra is... Olvass tovább