Újraalakult az IAB Oktatási munkacsoportja, és keresi új vezetőjét!

Megosztás

Az áprilisi alakuló ülés nyomán a munkacsoport további tagokat vár és keresi vezetőjét.

Április 12-én tartotta alakuló ülését az IAB Hungary újraszerveződő Oktatási munkacsoportja. Az alapító tagok:
  • Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
  • Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
  • Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
  • Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
A munkacsoport fontos feladatának tartja, hogy szakmai oldalról élő tananyagokkal támogassa a felsőoktatás munkáját, ezzel is segítve, hogy az egyetemek, főiskolák a digitális reklám- és médiapiacról friss gyakorlati tudást kínálhassanak a szakmába belépni készülő diákoknak.
Mindehhez jó alapot ad, hogy az IAB Hungary együttműködésre lépett a marketing területén oktatókat és kutatókat tömörítő EMOK-kal. Ettől az IAB Hungary azt is várja, hogy a digitális piac szereplői erősíteni tudják kapcsolatukat a felsőoktatásban tanuló tehetséges és lelkes fiatalokkal.
A munkacsoport tagjai a néhány konszenzusos irányon túl egyelőre nem egyeztek meg továbbiakban, mivel következő lépésként várják további tagok csatlakozását, akikkel együtt formálhatják az oktatási programot. Nyitott a vezetői poszt is: a vezető a tagok közül fog kikerülni.
A következő munkacsoport ülést június elejére tervezik, a csatlakozni vágyók jelentkezését május 20-ig várják. Jelentkezés: [email protected]