Ismét IAB Café a reklámköltésekről

Megosztás

Az IAB Hungary 2021. április 19-én délután mutatja be tagjai és a Hirdetői Klub számára a 2020-as reklámköltésekről és a 2021-es várakozásokról szóló felmérését. Mindkét dokumentum április 20-án válik elérhetővé a nagyközönség számára.

A reklámköltéseket 2008 óta évente áttekintő Adex jelentés idén is IAB-tag médiacégek, sales house-ok, MAKSZ tagügynökségek önbevallása, továbbá szakértői becslések alapján készült. A módszertani kérdésekért az IAB Hungary Adex munkacsoportja felel, szoros együttműködésben az IAB Hungary Médiaszekciójával.

Az IAB Hungary rendszeresen szervez a tagjainak olyan alkalmakat, ahol lehetőség nyílik egy-egy fontos, érdekes piaci jelenség megvitatására, átbeszélésére. A következő, április 19-én esedékes IAB Café eseményt teljes egészében a reklámköltéseknek szenteljük: az Adex és Adexpect kutatások megismerése után kerekasztal beszélgetésre is sor kerül.

Az interneten megtartott virtuális találkozón az IAB és a Hirdetői Klub tagjain kívül érdeklődők is részt vehetnek, regisztráció ellenében. Másnap az Adex és Adexpect kutatások is nyilvánosan elérhetővé válnak az IAB Dokumentumtárában.