Regisztrálj és kérdezz a Google Ads munkatársaitól!

Megosztás

Ne maradj le! Jelentkezz te is az IAB Europe Virtual Town Hall eseményére, melynek keretében a Google válaszol a privacy és 3rd party cookie-k eltűnése körül felmerülő kérdésekre.

A Google Ads március 3-án bejelentette, hogy nem csatlakozik azokhoz az iparági kezdeményezésekhez, amelyek alternatív felhasználó-szintű azonosítót szeretnének kidolgozni a kivezetésre váró harmadik feles cookie-k helyett.

Ugyanakkor a Google beleegyezett abba, hogy párbeszédet folytasson az IAB Europe-pal a döntés potenciális hatásairól a hirdetőkre, ügynökségekre, hirdetéstechnikai szolgáltatókra és a médiára. Ennek első lépése egy IAB-tagok számára nyilvános beszélgetés március 16-án, 15:00 órakor. A rendezvény célja, hogy lehetőséget teremtsen a bejelentés által felvetett kérdések tisztázására, és a közös megoldáskeresésre, ami évek óta jellemzi a Google és az IAB Europe pertnerségét.

Aki IAB-tagként szeretne részt venni az online eseményen, annek érdemes mielőbb regisztrálni, illetve kérdéseket beküldeni.