Black Friday: a Prospecto.hu látogatóinak 58%-a tervez vele

Megosztás

Az IAB Hungary tagja, az Offerista Group Magyarország széleskörű kutatást végzett a népszerű akciós-újság portáljukon, a Prospecto.hu-n, amelynek 603 látogatója vett részt a felmérésben 2020. október 19. és november 4. között.

A felmérés fő célja a magyar vásárlók Black Friday-jal kapcsolatos hozzáállásának felmérése volt. Az eredményekből többek között kiderült, hogy a válaszadók közel 58%-a tervez az idei Black Friday időszak alatt vásárolni. Ugyanakkor a vásárlást nem tervezők közel 70%-a nyitott egy 20.000 Ft alatti impulzív vásárlásra, amennyiben egy jó ajánlatot lát.

A vásárolni szándékozók legnagyobb, közel 35%-os csoportja 20 és 50 ezer Ft közötti kiadást tervez.

További részletek az Offerista Group Magyarország kutatásában (PDF letöltés).