Adatokon alapuló brand safety elemzés készült

Brand safety

Megosztás

Megszületett az első szakmai elemzés a Dot Creative nemrég indult brand-safety szolgáltatása, a Syntax adatai alapján.

Amint nyáron már beszámoltunk róla, a Dot Creative a Neticle szövegelemző céggel közösen fejlesztette ki a Syntax névre keresztelt brand-safety rendszert, amely tucatnyi kategóriában szűri az összes online megjelenő cikket. A szoftver nem csak magyar nyelven dolgozik: a környező országokban is teljes értékű szolgáltatást nyújt. A megoldás célja, hogy a webes tartalmak proaktív vizsgálatával lehetővé tegye a biztonságos környezetre célzást, elkerülve a márkaüzenet és tartalom szerencsétlen társítását.

Az ügynökség azért készített felmérést a rendszer adatai alapján, hogy ezzel szakmai diskurzust generáljon, és egyúttal megadja a szükséges támpontokat párbeszédhez a piaci szereplők között, életet lehelve a márkabiztonság témakörébe.

2020 augusztusában lezajlott kutatásba magyar híroldalakat vontak be, és több mint 26 ezer tartalmat vizsgáltak meg. Kimutatás készült a tartalmak médiánkénti mennyiségéről, a fő témakörökről, a kockázatos tartalmak mennyiségéről és arányáról, amiből összesített kockázati rangsor is született.

A teljes felmérés a Dot Creative honlapján olvasható.