Bemutatjuk tagjainkat: Adevinta

Adevinta

Megosztás

Kérdéseinkre Orosz Ádám, az Adevinta Key Account Managere válaszolt.

 

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

Magyarországon piacvezető e-kereskedelmi és meghatározó tartalmi oldalakat működtető kiadóként vagyunk jelen, portfóliónk két legnagyobb eleme, a Jófogás és a Használtautó az ország vezető listing site-jai. Utóbbi testvérsite-jaként indult több mint 10 éve az Autónavigátor.hu, ami egyre növekvő elérésével mára megkerülhetetlen szereplővé vált az online autós magazinok piacán. Emellett 3 kisebb tematikus oldal tartozik a portfóliónkhoz, ezek a Nagyhaszon.hu, a Szalonautó.hu és az Autóalkatrész.hu. A piacon egyedülállóan értékes adatokkal tudjuk növelni hirdetőink kampányainak hatékonyságát, hiszen mind a Jófogásra, mind a Használtautóra már kifejezett vásárlási szándékkal érkeznek a látogatók – pontosan tudjuk, hogy adott user milyen árkategóriában és milyen terméket szeretne vásárolni. Nem csak a hagyományos display kampányok esetében, hanem programozottan is számos adat alapú megoldást kínálunk a vásárlói oldalnak.

 

Mit fontos még tudni rólatok?

A hagyományos display megoldások mellett számos listing típusú hirdetési megoldásunk is elérhető, legyen szó munkaerő toborzásról, ingatlan vagy autó értékesítésről. A Jófogáson emellett már elérhetőek shop-ok is, melyekben bármilyen tematikus kereskedő termékeit össze tudjuk gyűjteni. Az Adevinta és az Autónavigátor.hu életében is nagy mérföldkő volt 2018 decembere, mikor az első 3000 szám kinyomtatásával beléptünk a hazai print piacra. Akkor még csak az aktív partnereink részére terjesztettük, mára azonban lényegesen nagyobb példányszámmal, minden negyedévben megtalálható az újságárusoknál is a magazin.

 

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Fontosnak tartjuk, hogy van itthon egy olyan platform, ahol nyílt dialógussal tudjuk jó irányba formálni a hazai digitális piacot, beszélhetünk a kihívásainkról, tanulhatunk és mi is megoszthatjuk a tapasztalatainkat a szakmával.

 

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

A post-GDPR, mid-COVID és pre-3rd party cookie blokk napjait éljük, számos feladat áll a digitális piac előtt nem csak itthon, hanem az egész világban. A járvány hatásai már nem érezhetőek a portfóliónkon, az oldalaink elérése a tavalyi évhez képest is jelentős növekedést mutat, ugyanakkor fontos lesz a hirdetői piac ébredésekor mindenkinek ott lenni és a lehető legjobb megoldásokat kínálni. Hosszabb távon pedig teljesen át kell gondolnunk a hirdetéskiszolgálást és egy olyan megoldást kell találnunk, ami mind a felhasználók, mind a hirdetők számára érthető, kiszámítható, biztonságos, de legfőképpen hatékony.