Június 26-ig tölthető ki az IAB Europe programmatic kérdőíve

Megosztás

Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat.

Fő témák:

  • A programmatic segítségével vásárolt digitális hirdetések részaránya
  • A megoldás előnyei és kihívásai
  • Operatív modellek és stratégiák
  • A programmatic display kampányok mérése
  • A programmatic befektetések jövője

Kérjük az IAB érintett tagjait, értékesítőket, médiavásárlókat, tervezőket, szánjanak 15 percet a kérdőív kitöltésére annak érdekében, hogy minél teljesebb képet kaphassunk erről a szakterületről. A tavalyi, Attitudes to Programmatic Advertising Report 2019 című felmérés eredményét számos szakmai kiadvány leközölte, és több európai eseményen is bemutatták, például a DMEXCO-n is.