Június 2-3-án Lisszabonban kerül sor az IAB Europe legnagyobb eseményére, az Interact konferenciára, amelyen szokás szerint kihirdetik a MIXX Awards Europe és Research Awards idei díjazottjait. Az első versenyen a kontinens legjobb digitális reklámkampányait, a másodikon pedig Európa legkiemelkedőbb digitális kutatási projektjeit jutalmazzák. A résztvevők iparági vezetők előtt prezentálhatnak, üzleti kapcsolatokat építhetnek ki, összemérhetik teljesítményüket a konkurenciával, inspirálhatják a közönséget, ösztönözhetik és jutalmazhatják csapatukat, és nem utolsósorban európai szintű elismerésben részesülhetnek.
A pályázatokra április 3-ig lehet nevezni, március 6-ig azonban ezt még early bird áron lehet megtenni az IAB Europe honlapján.
A 2019-es díjátadón magyar győztesnek is örülhettünk: a Wavemaker Hungary az Umbrellával közösen a Media Markt számára készített megoldásokkal nyert két ezüstöt.