Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary

Influencer Kisokos és Fogalomtár

Megosztás

Az Influencer fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer marketing kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.

Az IAB Hungary 2019 márciusában megalakult Influencer munkacsoportja azon dolgozik, hogy a piac számára tiszta képet nyújtson az influencer marketing területéről, megalkossa, illetve egységesítse a használt definíciókat, továbbá meghatározza a magyar influencer marketing piac méretét. A 24 tagot számláló munkacsoport elnöke Farkas Dániel, a Star Network társtulajdonosa és szakmai vezetője. A csoporthoz az IAB Hungary bármely tagja csatlakozhat.

Farkas Dániel, az IAB Influencer munkacsoport vezetője mutatja be az Influencer Kisokost és Fogalomtárat a Kreatív Influencer workshopján, 2019. december 4-én. Fotó: IAB.hu

 

A témakör népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint hogy az IAB Hungary nemrég lezajlott Legjobb Szakdolgozat a digitális marketingről versenyén mindhárom díjazott influencer témájú dolgozattal pályázott és nyert.

Az Influencer Fogalomtár kifejezései a digitális iparág más szakkifejezéseivel együtt megtalálhatók az IAB Hungary folyamatos frissülő online szótárában is.