Izgalmas előadások a huszadik Internet Hungary konferencián

Internet Hungary 2019

Megosztás

2019. október 1-2-án lesz idén a nagy hagyománnyal rendelkező Internet Hungary konferencia Siófokon. Minden eddiginél több terem, téma, előadás, beszélgetés vár a résztvevőkre, amiből kiemeltünk néhány olyan témát, ami igazán a kulcskérdése 2019-nek.

Sohasem könnyű beharangozót írni az Internet Hungary konferenciáról, mert olyan nagyszámú jelentős, érdekes vagy éppen új téma kerül szóba. Az idei évben – immár huszadik alkalommal – megrendezésre kerülő találkozó vezérgondolata a játék, játékelmélet és az ezekhez kapcsolódó ismeretek, tanulságok. A fő terület mellett különösen nagy hangsúlyt kapnak az adatipar, adattudomány különféle jogi, marketing, technológiai és egyéb szempontjai, kérdései. Akit ez érdekel, a piros termet keresse. A lila teremben számos előadás lesz a digitális reklámiparról, míg a médiaeszközökről a zöld és a fehér teremben lehet majd hallani. Kedd délután a zöld teremben a távközlés, hírközlés kérdéseit fogják körüljárni a résztvevők úgy jogi, mint technikai vagy éppen fogyasztói szempontból. Mindezt kiegészíti az immár szokásos HR, e-commerce téma – de mindent nem tudunk egyenként felsorolni.

Érdemes viszont kiemelni néhány olyan előadást, amelyben az IAB Hungary munkacsoportjai, elnökségének tagjai is érintettek:

  • kedden este (19.25) Sopov István a fehér teremben a tartalompiac változásairól szóló kerekasztal résztvevője lesz;
  • szerda délelőtt (10.30) a piros teremben hallhatjuk Szutor Ferenc előadását az értékesíthető adatok lehetőségeiről;
  • kedd este (18.45) a fehér teremben Semsei Balázs az Ad-verification témájáról szóló fórumban fog megszólalni;
  • kedd este (19.50) a lila teremben Gazsó Gábor a display hirdetési lehetőségekről szóló beszélgetésben vesz részt;
  • kedd délután (14.45) a lila teremben Sólyom Balázs előadása az adatvezérelt eszközök lehetőségeiről és tapasztalatairól szól majd;
  • kedd délután (13.20) a lila teremben találkozhattok Lunczner Ádámmal, aki a marketing és adatalapú eszközök kapcsolatáról szóló beszélgetésben vesz részt;
  • szerdán (12.45) a piros teremben Yasar Umut arról fog beszélni, hogy az adatok értelmezése, az alkalmazott eszközök választása milyen különbségeket eredményezhet a döntésekben;
  • Papp Zoltán, a Standardizálás munkacsoport vezetője kedden (17.15) fog előadást tartani a lila teremben a display hirdetések helyéről az adatvezérelt kampányokban;
  • Farkas Dániel, az Influencer munkacsoport vezetője szerdán (10.40) a zöld teremben beszél az influencer marketing jelenéről és jövőjéről.

Várunk benneteket ezekre és a többi előadásra, beszélgetésre, mert itt alkalom adódik a digitális marketing aktuális témáinak a megismerésére, átbeszélésére.

A konferenciára regisztrálni itt lehet, csütörtök estig (09.26.) még kedvezményes áron.