DMEXCO: programmatic és hirdetési kerekasztal

DMEXCO

Megosztás

A szeptember közepén esedékes kölni DMEXCO konferencián az IAB Europe programmatic témában, a Coalition for Better Ads (CBA) pedig a hirdetési szabványokról és a hirdetésblokkolás helyzetéről rendez kerekasztalt.

A DMEXCO a digitális üzleti, marketing és innováció kulcsszereplőinek találkozóhelye és közössége. A rendezvényen az iparág trendjeit meghatározó vezetők, marketing és média szakemberek, valamint technológiai úttörők találkoznak egymással.

Minden évben több mint 40 ezer látogató, mintegy 1000 kiállító és több mint 550 előadó érkezik Kölnbe a világ minden tájáról, hogy tanuljanak és inspirálódjanak, kapcsolatokat építsenek. A DMEXCO szemináriumokkal, vitákkal és kiállításokkal várja az érdeklődőket.

IAB Europe kerekasztal: szeptember 11., 16:00

Az IAB Europe Programmatic Trading Committee kerekasztalhoz invitálja az iparági vezetőket, hogy a programmatic trading aktuális európai helyzetéről és kihívásairól cseréljenek eszmét. A panel keretében fogják bemutatni az IAB elismert iparági benchmark kutatásának eredményét, a European Programmatic Market Sizing and Attitudes to Programmatic Advertising című felmérés legfrissebb számait.

A beszélgetés résztvevői:

  • Simon Halstead, Chair IAB Europe Programmatic Trading Committee and Senior Director Exchanges and Supply, Verizon Media
  • Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe
  • Anna Forbes, General Manager UK, The Trade Desk
  • Simon Baker, Programmatic Lead EMEA, Bloomberg Media Group
  • Clementina Piazza, Programmatic Director EMEA, Integral Ad Science
  • David Goddard, Vice President, Global Programmatic Strategy, BBC Global News

Coalition for Better Ads (CBA) kerekasztal: szeptember 12., 12:30

A CBA csapata bemutatja jelenlegi kutatási projektjeit, valamint egy kiadói esettanulmány segítségével prezentálja, a Better Ad Standards kezdeményezés miként járult hozzá a reklámblokkolás elleni küzdelemhez, továbbá megvitatják ügyfélközpontú hirdetési stratégiájukat és hozzájárulásukat a ROI-hoz az elmúlt három évben.