Megjelent az Influencer Marketing Fogalomtár

Megosztás

Az influencer marketing napjaink egyik legtöbbet említett marketing eszköze. Ennek ellenére előadásokban, találkozókon, szakmai anyagokban gyakran tapasztaljuk, hogy időnként mást és mást értünk egyes fogalmak alatt, ami persze a piac adott fejlődési szakaszában nem meglepő.

Az IAB Hungary Influencer munkacsoportja fontos céljaként tűzte ki, hogy egy olyan fogalomtárat alkosson meg a területen dolgozó szakemberek segítségével, amely iránymutatást adhat a téma iránt érdeklődők számára.

A frissen elkészített Influencer marketing fogalomtárba közel 40 definíció került bele, amelyek leírnak általános és adott platformokra jellemző fogalmakat is. A szótár elkészítése alapként szolgál majd olyan jövőbeli szakmai anyagok (pl. Kisokos) létrehozásának, amely átfogó képet és iránymutatást képes adni az eszköz hatékony beépítéséhez a cégek, vállalatok marketingkommunikációjába.