Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született.
A MIXX Awards-ot – a kutatási díjakkal együtt – minden évben az IAB Europe írja ki, és a győzteseket az Interacton hirdetik ki. Ez utóbbit idén Varsóban rendezték meg.
A verseny célja az európai digitális kampányok elismerése. Ezúttal magyar győztesnek is örülhettünk: a Wavemaker Hungary az Umbrellával közösen a Media Markt számára készített megoldásokkal nyert két ezüstöt.
A díjazott kampányok esettanulmányai elérhetőek itt: https://www.interactcongress.eu/mixx-awards-europe-winners-2019/
Szerző: Török Diána
15 éven át médiaoldalon dolgoztam, először szakújságíróként, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője voltam, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért feleltem. 2016 februárjában igazoltam át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért feleltem. 2017 májusa óta irányítom a GroupM utánpótlás programját, a GroupM Akadémiát, emellett egyéb munkatársfejlesztési kezdeményezéseken is dolgozom. 2016 szeptembere óta veszek részt az IAB Hungary blogjának írásában, szerkesztésében.