Bemutatjuk tagjainkat: Positive Adamsky

Megosztás

Kérdéseinkre Kéri Gábor, a Positive Adamsky  ügynökségi csoport digital & social tagügynökségének vezetője válaszolt.

positive_by_hinora_DSC_0227

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

Full service. Full positive. Ez a kis szlogen elég jól kifejezi, hogy mivel foglalkozunk, és milyen szemlélettel tekintünk a világra. Ügynökségi csoportunk, a Positive Adamsky teljeskörű ügynökségi szolgáltatási csomagot kínál ügyfeleinek, ennek része a Positive Digital & Social tagügynökség, amely a digitális marketingstratégia alkotásért, webfejlesztésért, digitális kampányok megtervezéséért és megvalósításáért, illetve teljes körű social media marketing tervezésért és megvalósításért felel.

Szorosan együttműködünk a többi tagügynökségünkkel: a Positive Advertising a stratégiai kreatív ügynökségi feladatokat látja el, márkaaktivációkat tervez, grafikai munkákat menedzsel, reklámszpotokat forgat, a Positive PR a sajtóaktivitásokért felel, közleményeket és médiaegyüttműködéseket vezényel le, és végül, de nem utolsó sorban az új tagügynökségként hozzánk csatlakozott Adamsky, akik rendkívül kreatív csapatként a márkaaktivációk gyakorlati megvalósításáért és a nem standard kampányok megvalósításáért felelnek a jövőben.

A magyar digitális piac számára integrált gondolkodást, és ebből következően eszközökön átívelő, átfogó stratégiai megoldásokat kínálunk. Mi abban hiszünk, hogy egy-egy kampány, főleg pedig egy hosszú távú marketingstratégia nem korlátozódik eszközökre vagy csatornákra, hanem egy cél kell, egy fontos üzenet, amihez ki tudjuk választani a legmegfelelőbb digitális vagy éppen offline vagy outdoor eszközöket.

Mit fontos még tudni rólatok?

A világ megfordult velünk többször is az utóbbi időben. Alig pár hónappal azután, hogy ügynökségi csoporttá váltunk egy rebranding és strukturális átalakulás után, újabb mérföldkőhöz érkeztünk, amikor tulajdonrészt szereztünk az Adamsky Budapestben. Ezzel felrázzuk az ügynökségi piacot, és a legfontosabb iparági szereplők nem túl népes táborába lépünk. Ezek a változások nagy megpróbáltatást jelentenek minden szervezet életében, ezek leküzdése a mostanra 7 fősre bővült menedzsment feladata. Azt bátran kijelenthetjük, hogy a Positive Adamsky az ország egyik legdinamikusabban fejlődő reklámügynöksége, négy tagügynökségünkkel több mint 70 ügyfelet szolgálunk ki nap mint nap. Mindemellett pedig igyekszünk átadni azt a pozitív világnézetet és életszemléletet, ami mentén mi működünk, mind az ügyfeleinknek, mind a partnereinknek, ami igencsak ráfér erre az iparágra és az egész országra is.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Szeretnénk rajta tartani az ujjunkat a szakmai folyamatok ütőerén, első helyen lenni a technológiai és szemléletbeli megújulásban, ami a digitális iparágban egy folyamatos és rendkívül gyors folyamat. Azt az integrált gondolkodást, ami nálunk az alapvető létezésünk része, szeretnénk az IAB keretein belül is képviselni, ezzel segítve a szervezet munkáját. Valamint cégünk, mint az Influencer Festival szervezője, fontosnak tartja, hogy az influencer munkacsoportban jelen legyünk, és formáljuk az influencer marketing hazai elfogadottságát, hirdessük jelentőségét és képviseljük a hirdetői oldal felé az előnyeit. A szervezet felé elvárásunk, hogy a nekünk évek óta kiemelten fontos területen, a szakmai edukációban, az IAB keretei között is élen járhassunk, ötleteinket és tudásunkat a szakmai közösségi irányába is képviselni tudjuk.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

A digitális kommunikációs iparágnak létezése óta örök feladata, hogy lépést tartson a technológiai fejlődéssel, a felhasználói szokások állandó változásával, lekövesse mindezeket megfelelő kommunikációs eszközökkel és az üzenetek aktualizálásával. Valamint minden szereplőnek fontos feladata, hogy a digitális média egészséges működését megpróbálja fenntartani, vagyis törekedni arra, hogy valamilyen egyensúly legyen a globális szereplők (Google, Facebook) és a lokális médiafelületek médiapiacból származó bevételeiben. Az említett szereplők óriási erőfölényét egyrészt érdemes használni az ügyfeleink céljainak megvalósítása érdekében, másrészt közös érdek, hogy a technológiai újításokat is mindinkább használva (programmatic médiavásárlási megoldások, különböző RTB szolgáltatók használatával) a klasszikus, piacról élő kiadók is részesüljenek az iparág fejlődéséből. A másik óriási kihívás az iparágban a rengeteg keletkező adat, amelyeket csak kis részben dolgoznak fel jelenleg a kommunikációs iparág résztvevői. Azok a szereplők lesznek a nagy nyertesek, akik a keletkező adatok mind nagyobb százalékát képesek feldolgozni, értelmezni és saját javukra felhasználni.