Bemutatjuk tagjainkat: Special Effects Media

Megosztás

Kérdéseinkre Szabó Zsolt, a Special Effects Media CEO-ja válaszolt.

specialeffect

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?
Az alaptevékenységünk YouTube-specialistaként a portfóliónkban lévő csatornák jogkezelése, építése, menedzselése és értékesítése, ami mellett segítjük márkák YouTube-jelenlétét is, ami magába foglalja a csatornamenedzsmentet, videógyártást és tanácsadást. Egyre inkább foglalkozunk mi magunk saját tartalom gyártásával is.

Mit fontos még tudni rólatok?
A Special Effects Media a legnagyobb hazai YouTuberek jogkezelője, partnereik között megtalálható Dancsó Péter, az egymillió feliratkozót elért Videómánia YouTube csatornával, Pamkutya, Viszkok Fruzsi, Unfield, Szalay Isti, FollowAnna és még sokan mások a legnépszerűbb hazai YouTube-csatornák közül. A cég több mint 100 YouTube-csatornát menedzsel itthon és sikeres saját gyártású tartalmai is vannak, mint a csaknem 200 000 feliratkozóval rendelkező Szerinted? nevű YouTube csatorna. Emellet a Dél-afrikai Köztársaságbeli Fokvárosban is van egy megegyező profilú helyi szervezetük.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?
A piac egyik úttörőjeként szeretnénk részt venni a konszolidációs folyamatokban is, kezdve egy közös nyelv létrehozásával a piacon hasonló tevékenységet folytató cégek között, és egyben a hirdető partnerek számára érthető módon definiálni, hogy pontosan mi az amit képviselünk és a kommunikációs iparág azon része, amit egyszerűen csak „influencer marketingnek” neveznek, milyen részekből áll és pontosan mire való.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?
Több éves tapasztalat, hogy évről évre növekszik a social médiában elköltött szponzorációs volumenek mérete, mégis sok a rossz megoldás, amit azzal fogunk tudni javítani, ha pontosan definiáljuk, hogy melyik megoldás mire való és hogyan érdemes használni azt. A sikertelen kampányok miatt vannak ügyfelek, akik a YouTuberekkel közösen megvalósított kampányokat nem tartják hatékonynak, de a statisztikák és a piaci visszajelzés ennek az ellenkezőjét mutatja.

Ugyanakkor a hirdetők nagy része még csak most kezd ismerkedni a digitális kommunikáció ezen részével, és szeretnénk őket segíteni abban, hogy megfelelő ismeret mellett sok sikeres kampányt indítsanak és bátran használják a YouTube-on való szponzorációs lehetőségeket marketingcéljaik eléréséhez.

Az eddigi bemutatkozások elérhetőek itt: http://iabhublog.com/category/tagsag/