HR fórumot indítunk a digitálisreklám-szakma számára.
A kezdeményezést az hívta életre, hogy a munkaerőpiaci kihívások egyre égetőbbé válnak a digitális reklámpiacon is. Vannak egyéni, céges szintű kezdeményezések, de nincsen helye, módja az információk megosztásának.
További információt az IAB Hungary weboldalán olvashatsz: https://iab.hu/iab-hungary-hr-forum-a-digitalisreklam-szakmanak/
Ha pedig csatlakoznál az együttgondolkodáshoz, ezen a linken teheted meg.
Szerző: Török Diána
15 éven át médiaoldalon dolgoztam, először szakújságíróként, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője voltam, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért feleltem. 2016 februárjában igazoltam át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért feleltem. 2017 májusa óta irányítom a GroupM utánpótlás programját, a GroupM Akadémiát, emellett egyéb munkatársfejlesztési kezdeményezéseken is dolgozom. 2016 szeptembere óta veszek részt az IAB Hungary blogjának írásában, szerkesztésében.