Konferenciaajánló: Internet Hungary

Megosztás

A rendezvényen az IAB elnökségének több tagja is előadást tart, illetve beszélgetésen, fórumon vesz részt.

Ezúttal szeptember 25-26-án kerül sor Siófokon a hazai internetes iparág legnagyobb eseményére, amelyre 2500 résztvevőt várnak. Az Internet Hungary 6 teremben számos aktuális témával foglalkozik, az adatmarketingtől kezdve az ad tech-en át a mesterséges intelligenciáig. Alább összeszedtük, kivel mikor, milyen témákban találkozhattok.

Első nap

25-én kedden a Citrom terem témája a digitális kommunikáció. A nyitóelőadásban Sopov István, az IAB Hungary elnöke, az Adaptive Media ügyvezetője a terem mottójául is szolgáló tényt járja körül, miszerint immár 6 millió magyar van a neten. A fő kérdés persze az, hogy ők mind elérhetők, illetve ügyféllé, vásárlóvá konvertálhatók-e.

Délelőtt Sólyom Balázs, az UPC online divíziójának vezetője azt vizsgálja meg, hol a helye cégen belül a digitális marketingkommunikációs területnek – a nagyvállalatoktól kezdve a KKV-ken át a mikrovállalkozásokig.

Ugyanebben a teremben késő délután Novák Péter, a Dentsu Aegis Network Hungary ügynökségi csoport ügyvezetője a hazai weblapok és a minőségi tartalom fontosságára és védelmére hívja fel a figyelmet.

Már az esti órákban Kovács Péter András, a CEMP értékesítési vezetője a display hirdetési termékek fejlesztéséről tart előadást, majd egy beszélgetésen vesz részt a témáról Pánczél Gabriella (EVO) társaságában, Varga Gábor (Cafe Communications) moderálása mellett.

A Piros teremben 25-én délután programmatic wokshopra kerül sor, konkrét esettanulmányok alapján. A program egyik házigazdája Sólyom Balázs lesz. Lunczner Ádám, a Mindshare digitális igazgatója pedig előadásában a rengeteg rendelkezésre álló adat hatékony feldolgozásáról fog beszélni.

Második nap

Szeptember 26-án a Piros teremben a média legégetőbb kérdéséről, a finanszírozhatóságról lesz szó. A délelőtt során Kardos Gábor, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója a 444.hu tapasztalatait fogja megosztani az érdeklődőkkel.

A Citrom teremben kora délután fórumra kerül sor az adatkereskedelemről, természetesen a GDPR-rel a fókuszban. Ezen többek között Sólyom Balázs (UPC) és Szutor Ferenc (Adverticum) is részt vesznek.

Délután a Lila terem a munkaadók és munkavállalók viszonyának megváltozásával foglalkozik. Szutor Ferenc az állatbarát, környezetbarát munkahely fenntarthatóságáról ad majd elő.