Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:)
2018. július 12-én a Budai Parkszínpadon lesz az IAB Hungary következő tagi eseménye, melynek témája a programmatic lesz. A Programmatic Piknik elnevezésű meetupra a médiásokat, ügynökségi munkatársakat és ügyféloldali szakembereket egyaránt várják a szervezők, az egyetlen kritérium, hogy tagcégnél dolgozzanak az érdeklődők.
A témákat az IAB Programmatic munkacsoportja állítja össze, ugyanakkor a cél az, hogy valódi beszélgetés, kötetlen szakmázás alakuljon ki.
Ha a tagcégnél dolgozol, és érdekelnek a részletek, keresd Máth Andrást. Jelentkezni június 29-ig tudsz!
Szerző: Török Diána
15 éven át médiaoldalon dolgoztam, először szakújságíróként, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője voltam, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért feleltem. 2016 februárjában igazoltam át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért feleltem. 2017 májusa óta irányítom a GroupM utánpótlás programját, a GroupM Akadémiát, emellett egyéb munkatársfejlesztési kezdeményezéseken is dolgozom. 2016 szeptembere óta veszek részt az IAB Hungary blogjának írásában, szerkesztésében.