Az IAB Hungary által közölt sarokszámok eddig is ismertek voltak, most néhány további részlettel szolgálunk.
Az már az Evolution konferencián tett bejelentésből is tudható volt, hogy a digitális reklámköltés tavaly is jelentősen, 16 százalékkal bővült, és ezzel elérte a net 79,3 milliárd forintot.
Az erőviszonyok nem változtak: továbbra is a display a legjelentősebb szegmens, amely minimálisan növelni tudta a részarányát a listinggel együtt, miközben az email részaránya csökkent.
A mobilreklám-költés immár 22 milliárd felett jár, 37 százalékos bővülés eredményeképpen, míg a videós szegmens is nőtt 12 százalékkal, megközelítve a 2,5 milliárd forintot. Az automatizált költés meghaladta a 12 milliárdot, ezen belül a programmatic az 1,8 milliárd forintot.
További részletek az alábbi prezentációban.
[slideshare id=100390079&doc=iabhuadex2017vegleges-180604081500]