Megvannak a részletes digitális reklámköltés adatok

Megosztás

Az IAB Hungary által közölt sarokszámok eddig is ismertek voltak, most néhány további részlettel szolgálunk.

Az már az Evolution konferencián tett bejelentésből is tudható volt, hogy a digitális reklámköltés tavaly is jelentősen, 16 százalékkal bővült, és ezzel elérte a net 79,3 milliárd forintot.

Az erőviszonyok nem változtak: továbbra is a display a legjelentősebb szegmens, amely minimálisan növelni tudta a részarányát a listinggel együtt, miközben az email részaránya csökkent.

A mobilreklám-költés immár 22 milliárd felett jár, 37 százalékos bővülés eredményeképpen, míg a videós szegmens is nőtt 12 százalékkal, megközelítve a 2,5 milliárd forintot. Az automatizált költés meghaladta a 12 milliárdot, ezen belül a programmatic az 1,8 milliárd forintot.

További részletek az alábbi prezentációban.

[slideshare id=100390079&doc=iabhuadex2017vegleges-180604081500]