Folytatjuk a tavalyi év végén indított tagi bemutatkozó sorozatunkat. Kérdéseinkre Csingár Zoltán, a Crimtan magyarországi country managere válaszolt.
Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?
Magyarországon az elsők között kezdtünk el foglalkozni programmatic-kal, ami programozott médiavásárlást jelent. Automatizáltan tudunk kampányainkban reklám megjelenéseket vásárolni és azokat tovább optimalizálni a jobb eredményekért.
Lényegében a hirdető partnereink online kommunikációját igyekszünk pontosabbá és hatékonyabbá tenni. Arra törekszünk, hogy a fogyasztók figyelmét releváns, a számukra fontos és egyben látványos hirdetésekkel ragadjuk meg. Az utóbbi időben ezt az igényt látva egészült ki a szolgáltatásaink köre az interaktív, videós, valamint dinamikus kreatívok készítésével is.
Mit fontos még tudni rólatok?
A Crimtant az Egyesült Királyságban alapították 2009-ben, Magyarországon pedig 2013 óta vagyunk jelen. 14 irodával rendelkezünk világszerte és 70+ országban vittünk sikerrel programmatic kampányokat. Európán belül mi a CEE régiót képviseljük, ahol a piac évről évre dinamikusan fejlődik és növekszik. A nemzetközi jelenlét egyik legnagyobb előnye, hogy Magyarországról akár a környező országokban is tudunk kampányokat futtatni és a nemzetközi tapasztalatot itthon is tudjuk kamatoztatni. A hazai igényeket jelenleg egy 6 fős csapattal szolgáljuk ki.
Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?
A belépésünk legfontosabb oka, hogy az érdekeinket egy hazai szakmai szervezetben is képviseljük, és közben olyan szakemberek között lehessünk, akiktől mi is sokat tanulhatunk. Továbbá itt lehetőségünk van jobban megismerni a hazai piac szereplőit, valamint első kézből értesülhetünk a digitális marketinget érintő változásokról, újdonságokról, kihívásokról.
Tagjai vagyunk a programmatic munkacsoportnak, ahol igyekszünk bekapcsolódni a szakmai feladatokba, hogy közösen fejlesszük és edukáljuk a hazai piacot.
A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?
Úgy gondoljuk, hogy a digitális kommunikáció egy rendkívül turbulens, egyfolytában változó iparág, ahol folyamatos fejlődés nélkül lehetetlen életben maradni. Ezért mi is azon dolgozunk, hogy ne csak lépést tartsunk, hanem olyan újfajta szolgáltatásokkal bővítsük a portfóliónkat melyek megkülönböztetnek minket versenytárainktól.
Az innovációs “kényszer” mellett a másik nagyobb kihívás a májusban életbe lépő GDPR rendelet. Mi erre már lehetőségeinkhez mérten felkészültünk.
Ha többet tudnál meg tagunkról: https://crimtan.com/
A fenti bemutatkozás meghívottja előre lefektetett szabályok alapján került a listába: Az IAB blog minden hónapban a még bemutatkozáson át nem esett 4 legújabb és 4 véletlenszerűen kiválasztott tagvállalatot keres meg ugyanazokkal a kérdésekkel.