Az IAB tagja lett az SAP

Megosztás

Új taggal bővült az IAB Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott.

A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám- és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését, többek között az IAB-val közös aktivitások révén is.

Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma újítójává is vált. Megoldásai automatizálják a marketing-, a reklám-, az ügyélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltja az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia. Többek között a Nespresso, a Henkel, a Samsung vagy az Arsenal FC is a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett döntöttek, és jelenleg több hazai bevezetés is zajlik.

„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan  ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel”- emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán.

“Nagy örömmel fogadtuk az SAP-t az IAB tagjai között, egyben az IAB magyarországi tevékenységének egy megerősítése, hogy az idei évben is folyamatosan bővült a tagcégeink köre. Az új tagnak külön is nagyon örülünk, mert így a marketing automatizálás terén bővül az IAB munkáját segítő szakemberek köre, ami a digitális hirdetés világában az egyik fontos fiatal terület, számos lehetőséggel és érdekes kérdéssel az iparág fejlődését illetően” – tette hozzá Sopov István, az IAB Hungary elnöke.