Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát!
Aki most lemaradt, az se csüggedjen azonban, mert 2017 első negyedévében folytatás/ismétlés várható. Pontosabban felmérjük az igényeket, és jelentkezünk!
Akik pedig kellően gyorsak voltak, azokkal találkozunk november 10-én az IAB Thematics – Programmatic kurzuson.
A blogon beszámolunk az elhangzottakról, szóval maradjatok velünk!
Szerző: Török Diána
15 éven át médiaoldalon dolgoztam, először szakújságíróként, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője voltam, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért feleltem. 2016 februárjában igazoltam át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért feleltem. 2017 májusa óta irányítom a GroupM utánpótlás programját, a GroupM Akadémiát, emellett egyéb munkatársfejlesztési kezdeményezéseken is dolgozom. 2016 szeptembere óta veszek részt az IAB Hungary blogjának írásában, szerkesztésében.
2 Comments