Van egy jó ötleted? Indulj az IAB pályázatán!

Összesen 1 millió forintnyi támogatást osztunk ki olyan projektek támogatására, amelyek a hazai digitális kommunikációs piac fejlődését segítik. Az ötlet már régen megfogant, de az elnökség döntése nyomán mostanra formát is kapott.

Hogy miért különleges ez a pályázat, arról Máth András, a pályázat lebonyolítója a következőt mondja:

Ez egy teljesen új modell, az elnökség nagy bátorságot mutatott akkor amikor elfogadta ezt az ötletet. Sohasem volt még olyan kezdeményezés, hogy egy szervezet a tagjainak direktben támogatási összeget adjon nyilvános pályázaton. Nagyon remélem, hogy sok projektötlet érkezik be és a legnagyobb probléma a sok ötlet közül való válogatás lesz. Mivel nem csak egy alkalomra tervezzük a projekteket így az esetleg lemaradókat mindenképpen tovább fogjuk vinni a következő időszakra. Közvetlen támogatást is szeretnénk nyújtani az esetleges pályázóknak az űrlap kitöltésében azért, hogy ne ilyen adminisztratív akadályokon bukjon el egy-egy jó javaslat.

Ha érdekelnek a részletek, olvass tovább!

Mi ez?

Büszkén mutatjuk be az IAB Hungary projekttámogatási pályázatát, amelynek célja, hogy olyan ötletek megvalósításához nyújtson segítséget, amelyek nemcsak a pályázónak, az ő cégének, hanem a hazai digitális piac egészének hasznosak, izgalmasak.

Mennyi az annyi?

Összesen 1 millió forint keresi a gazdáját. Az elnökség előzetes elképzelése az, hogy 1-3 projektet támogat első körben. Fontos, hogy lehet nagyobb ívű, sőt, hosszabb távon megvalósítható ötletekben is gondolkodni, annál is inkább, mert ez csupán az első pályázat, a tervek szerint minden évben hirdetünk hasonlót. A pályázat akár jó belépő lehet további támogatások, értékes piaci összefogások felé is.

Ötletem van. Indulhatok?

Amennyiben valamely IAB tagvállalatnál dolgozol legalább részmunkaidőben, várjuk ötleteidet! A cél az, hogy minél izgalmasabb, okosabb és nem utolsó sorban megvalósítható projektek kerüljenek az elnökség elé, középtávon pedig minél több olyan tagi ötlet megvalósításához járuljunk hozzá, amelyek révén fejlődik a piac egésze is.

Mégis milyen témákra gondoljak?

Néhány példa:

  • teljes magyar digitális cégtérkép;
  • digitális kommunikációs névjegyzék;
  • közoktatásban alkalmazható játék a digitális kommunikációról;
  • idősebbek reklámtudatosságának fejlesztése;
  • fejlesztési, technológiai képzés a site-speed növelés érdekében;
  • egyedi, saját ötlet alapján meghatározott kutatás;
  • különleges, még nem volt konferencia;
  • adatvezérelt marketing ismeretterjesztése;
  • digitális videós eszközrendszerek mérésének fejlesztése;

Meddig pályázhatok?

A leadási határidő 2016. október 1.

Érdekel! Mit tegyek?

Ha szeretnél pályázni, a részleteket megtalálod az IAB weboldalán (iab.hu), a kérdéseidet pedig felteheted a [email protected] emailcímen is. Keresd Máth Andrást vagy Somogyi Endrét!