Új IAB munkacsoport-vezetők

Megosztás

 

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése alapján új vezetők kerültek az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a Natív, az Oktatási, a Policy, a Programmatic és a Viewability munkacsoportok élére.

A vezetői megbízásokat Novák PéterNagy IstvánFöldi KataPusztay AndrásBognár VeraBalogh VirágVándor Attila és Bódi Tamás nyerték el. Az IAB Hungary Médiaszekciójának új vezetője június óta Óhidi Zsuzsanna. A Lost&Found és a Sztenderdizálás munkacsoportok vezetői pályázatának jelentkezési határideje 2016. július 8.

Screen Shot 2016-05-31 at 10.10.43

Az IAB Hungary 2016. elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe és szakmai munkájába.

A program fontos eleme, hogy az IAB elnöksége a munkacsoportok vezetőivel és tagjaival a szakmai szervezeti feladatokat és a felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az elnökség mind a már működő, mind az újonnan létrehozandó munkacsoportok vezetésére pályázatot írt ki.

A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok az IAB Hungary tagságának folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez alapos előkészületekre és a lehető legtöbb szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok szintjén.

A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják korrekt módon lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre,”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.

Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc kinevezés született meg, két további pályáztatás még folyamatban van:

  1. AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  2. Kutatás – Nagy István, Origo Zrt.
  3. Mobil – Földi Kata, CEMP
  4. Natív – Pusztay András, CEMP
  5. Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  6. Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  7. Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
  8. Viewability – Bódi Tamás, CM Sales
  9. Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
  10. Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)

A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos meghívott szakember vesz részt, hogy ezzel erős szakmai hátországot teremtsenek az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.

További információk:

SOMOGYI Endre
IAB Hungary ügyvezető
Email: [email protected]
Mobil: +36 20 333 2933
www.iab.hu